torsdag 31 maj 2007

Greys in my heart!

Fler som bara älskade gårdagens avsnitt av Grey's Anatomy? Underbara underbara serie, och detta avsnitt var ju suveränt! Jag är så förälskad i serien! Älskar hur karaktärerna hela tiden utvecklas och det framkommer nya sidor, som igår, när man fick se den sårbara sidan hos flera karaktärer som tidigare varit ganska hårdhudade! Denna serie är genialisk! Och detta var ett riktigt toppen avsnitt, och inte blev de sämre av att de spelade Regina Spector! Mmmmm!!! Men herregud vad jag grät, jag grinade och grinade och grinade! Sorgligaste avsnitt någonsin ju! Min favoritkaraktär är Cristina! (och så heta Derek förstås!). Vem är din favvis?!




Ushc jag har verkligen trillat dit på sockergrejen igen! Hatar det! Ätit godis nästa varje dag, inga mängder alls, men nån bit här och nån bit där blir många bitar tillsammans. Och detta i kombination med att jag inte har tid att träna lika mycket kommer leda till negativa vägningsresultat, även om det inte gjort det ännu, så jag måste tänka mig för! Så från och med idag är det SLUT på sockret! Måste avsockras! HELT!

En sak är bra, i alla fall, jag är mycket piggare denna vecka! Förra veckan var jag ju helt slut! Nu känns det som om jag börjar komma in i mina nya rutiner och börjat vänja mig med tidiga mornar hela veckan, och långa arbetsdagar på kontoret! Det känns skönt, så man orkar göra nåt efter jobbbet! Förra veckan ville jag bara komma hem och sova liksom!

Ikväll ska jag klippa mig och färga håret! Hääääärligt!! =)

3 kommentarer:

Jessica sa...

Ja en bit leder ofta till flera :-( Tyvärr. Är ju så grymt svårt att motstå ibland! Kanske man kan fixa någon form av "första hjälpen-kit" att ha i väskan. Färsk frukt, torkad frukt, vatten, och kanske en liten mööörk chokladbit ifall det krisar något enormt? Eller så slår man sig själv på fingrarna och biter ihop.. hur svårt det än må vara.

Hoppas att dagen går bra i allafall!
Kramar!

Therese sa...

Jag lyckas då alltid missa detta program, skit.
Jag älskar Greys men har missat flera avsnitt nu. Svårt att välja vem min favorit är, de finns så många underbara karaktärer men måste jag välja är min favorit är Miranda och Cristina och Meredith.

Godissug, ja detta godis sug. Jag har fått stränga order att inte ära sötsaker till en början iallafall. Tror att det är bäst för mig eftersom jag kunde vräka i mig mängder varje dag.
Men jag har ett ständigt sug, varför försvinner det inte.

carolina sa...

ja, trots allt kanske du behövde np ngodis här och någon där. du skrev ju att du vart pigg ^^ men jag kan förstå din känsla. men det är ju noramtl at tdå och då ta en bit, bättre det, än att vräka i sig vid ett tillfälle liksom .kram!